Najčastejšie otázky

Web

  1. Ako vytvorím objednávku?

Odpoveď: Postup nájdete v našom článku Link: https://www.masimsport.sk/ako-nakupovat/

  1. Čo ak si vyberiem zlú veľkosť?

Odpoveď: To nie je problém, tovar nám môžete vrátiť do 30dní. Postup nájdete tu: https://www.masimsport.sk/vymena-tovaru/

      3. Nenašli ste tovar, ktorý ste hľadali, veľkosť alebo farbu?

Odpoveď: Napíšete nám na info@masimsport.sk aký tovar si želáte, farbu a veľkosť a my Vám ho objednáme. Doručenie je 1 – 2 týždne.

      4. Máte aj kamenný obchod?

Odpoveď: Nie, náš obchod je len online. Ale je tu aj možnosť si tovar vyskúšať a pozrieť a to v Žiline na ul. Veľká Okružná 2130/86

      5. Ako môžem uplatniť svoj zľavový kód?

Odpoveď: Vyberte si daný tovar, jeho farbu a veľkosť. Vložte ho do košíka. Otvorte košík a do políčka “Darčeky a zľavy“ zadajte váš kód.

      6. Prečo mi zľavový kód nefunguje?

Odpoveď: Zľavový kód môže byť obmedzený. Môže sa vzťahovať len na určitý produkt, kategóriu či na nezľavnený tovar.

      7. Ako môžem tovar vrátiť?

Odpoveď: Postup na vrátenie tovaru nájdete na našom webe: https://www.masimsport.sk/vymena-tovaru/

      8. Ako mi budú vrátene peniaze?

Odpoveď: Po kontrole tovaru Vám v ten istý deň budú odoslané peniaze na Váš daný IBAN.

Platba

  1. Je možná platba kartou?

Odpoveď: Áno, u nás môžete platiť kartou VISA/MASTER CARD

      2. Môžem zaplatiť aj cez Apple Pay/Google Pay?

Odpoveď: Áno, môžete zaplatiť cez Apple Pay/Google Pay. Ak budete presmerovaný na platobnú bránu, tak si vyberte možnosť Apple Pay/Google Pay.

      3. Čo ak neprešla platba kartou?

Odpoveď: Chyba bude v platobnej bráne alebo s overovaním platby. Nič sa nedeje, budeme Vás kontaktovať. Postup je nasledovný:

  • Objednávka Vám bude stornovaná a Vy si budete môcť objednať daný tovar ešte raz.
  • Pošleme Vám bankové údaje s QR kódom a platbu môžete uhradiť prevodom.
  • Zaplatíte hotovosťou alebo kartou u kuriéra. Táto služba je spoplatnená cena 1,99€

      4. Kedy a ako dostanem svoju faktúru?

Odpoveď: Faktúru dostanete hneď pri expedovaní Vašej objednávky.

      5. Môžem zaplatiť aj prevodom?

Odpoveď: Áno, môžete zaplatiť aj prevodom IBAN: SK98 0200 0000 0025 5974 1853, keď budú peniaze na účte, tovar Vám bude vyexpedovaný.

      6. Ako funguje platba dobierkou?

Odpoveď: Vyberiete si spôsob platby dobierkou. Pri prevzatí balíka od kuriéra môžete zaplatiť kartou alebo v hotovosti.

      7. Platím za storno objednávky?

Odpoveď: Ak nebola objednávka odoslaná, storno je bezplatné. Ak bola objednávka odoslaná, musí byť aj prebratá.

Doprava

  1. Koľko trvá doručenie?

Odpoveď: Doručenie trvá 1-3 dni. Záleží od vytvorenia objednávky. Ak je vytvorená objednávka do 13:00 hod., balík môže byť doručený nasledujúci deň.

      2. Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?

Odpoveď: Ak obdržíte poškodený tovar, odfoťte nám ho a pošlite fotku na info@masimsport.sk Následne nám tovar zašlite späť podľa postupu: https://www.masimsport.sk/reklamacia_tovaru/

      3. Môžem mať odlišnú dodaciu adresu od fakturačnej?

Odpoveď: Áno, pri vypisovaní osobných údajov uveďte dodaciu adresu.

      4. Môžem zmeniť miesto doručenia po vytvorení objednávky?

Odpoveď: Áno, od nášho dopravcu DPD Vám príde mail, kde si podľa postupu viete zmeniť adresu  a čas doručenia.

      5. Kam doručujete objednávky?

Odpoveď: Objednávky doručujeme do Českej a Slovenskej republiky

      6. Ako postupovať pri osobnom vyzdvihnutí?

Odpoveď: Keď si po vytvorení objednávky vyberiete osobný odber, tak sa Vám v pracovné dni ozveme a dohodneme si čas osobného odberu na adrese: Veľká Okružná 2130/86, Žilina

  1. Dostanem sledovacie číslo balíka?

Odpoveď: Áno, keď vyexpedujeme Vašu objednávku, zašleme Vám číslo spolu s faktúrou mailom.

 

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie